Vulkanmarken

Idag så var Albin och jag tvungna att hitta på något på förmiddagen.
Jerry hade ju jobbat natt så då är det skönt om vi går ut en sväng för då får han ju sova helt ostört, inte för han brukar vakna om vi är hemma heller men kan i alla fall bli en bra rutin att gå upp vid 8-tiden och sen försöka komma hemifrån vid 10-tiden.

Jaja, idag fick det i alla fall bli en sväng till Vulkanmarken (degerfors)  med mamma.
När vi kom dit så var det ju hyffsat väder, det regnade inget i alla fall men sen när vi varit där i 30-45 minuter så började det ju spöregna. Slutade med att vi gick in en sväng på Coop och tog lite skydd, men när det aldrig gav sig så gick vi ut igen. Det lungnade ju i alla fall ner sig litegrann!
Passade på att ta en fika också, det var mysigt.

Vad hittade vi då...
Jag köpte ett nytt mobilskal, lyckades hitta ett glittrigt som jag bloggat om tidigare men det fick bli ett i silver. Riktigt snyggt blev det i alla fall!
Det var det som jag köpte.
Mamma hon köpte strumpor, en tröja och byxa med blixten (cars) på till Melker och sen så köpte hon ett par jätte fina skor till Albin. Ska lägga upp en bild på dom i nästa inlägg.

Tack mamma för en super mysig dag.
Alltid kul att hitta på något med dig. Inge kul att gå själv ju!
Älskar dig mamma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0