Inte som man tänkt sig

Hade juh tänkt duscha nu ikväll när Albin somnat.
Kan säga att det blev inte riktigt som jag tänkt mig...

Albin somnade redan kl.20.00 i mitt knä..brukar ju gå att lägga honom i hans säng sen, men det gick inte idag!
Provade 3-4 gånger innan jag gav upp, så då gjorde jag i ordning välling och sen somnade han i våran säng.
Då tänkte jag att nu hinner jag juh, men hann bara plocka ut lite från vardagsrummet till köket så vaknade han...igen!

Då fick han följa med upp och sitta i sin matstol. Han var hur nöjd som helst med det så det var skönt...jag hann både plocka i disken, plocka ut mer från vardagsrummet, duscha och föna håret litegrann och Albin han hann med ett litet bajskalas :)
Var väl antagligen det som spökat lite hela kvällen eftersom han sovit så oroligt!

Nu ligger vi i alla fall i sängen.
Har nyss pratat med Jerry i telefon, Albin ville prata med pappa <3
Nu ligger min lillprins och sover!
Hoppas han får sova ordentligt inatt.

Godnatt & sov så gott!
Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0