Måndag

Idag har vi inte gjort så himla mycket.
Albin och jag tog oss en promenad så att Jerry kunde få dammsuga i lugn och ro när han vaknade.
Stannade till hos mamma och pappa oxå. Tanken var att Jerry skulle gå dit när han städat klart för då skulle vi käka ihop innan han börja jobba, men det blev inte så!

Jerry ringde och sa han hade världens huvudvärk + att han hade kräkts så han skulle inte komma bortåt nått.
Blev inget jobb heller för honom, usch Inge kul att vara sjuk och speciellt inte om det är magsjuka heller!
Får hoppas att han mår bättre imorn och jag håller mina tummar så hårt jag kan att jag inte blir smittad!

Någon av er föresten som vet om Albin kan få magsjukan?
Har för mig att jag hört att dom inte kan få magsjukan innan dom är 1 år men det kan jag ju ha drömt!

Vad har ni gjort idag?
Kramis


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej

De kan få magsjuka.

2011-12-20 @ 08:34:47
Postat av: Emma

Visst kan de få magsjuka. Milla hade det 2ggr på en vecka för .2 veckor sedan.

2011-12-20 @ 16:34:28
URL: http://steniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0