Onsdag

Idag så har vi gjort så lite som möjligt.
Både Albin och jag har känt oss lite hängiga idag så vi fick hoppas över föräldragruppen idag, hoppas vi ska träffas snart igen!

Vi var till Ica maxi en sväng hela familjen och handlade i alla fall. Fick räcka med den lilla promenaden idag!

Nu ikväll så har mamma varit här och gjort oss sällskap. Jerry jobbade så var skönt med lite sällskap och så kunde jag passa på att fixa det sista med tvätten! Tack för hjälpen...

Just nu sitter jag bara i soffan och tar det lite lugnt innan det är dags för sängen. Har precis duschat och så passade jag på att föna och platta håret, skönt att slippa lägga sig med blött hår!
Får tacka Albin för att han ligger i sin säng och sover så jag fick duscha i lugn och ro :)

Vad har ni gjort idag?
Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0