Söndag

Vaknade kl.12 idag av att Jerry kom in och fråga när jag skulle börja jobba!!
Herregud det blev ett skutt upp ur sängen..sminka sig, fixa håret, käka och hann även med lite mys med mina underbara killar <3
Får skylla på att Albin låg och sov hos mig i sängen så därför jag sov som en stock :)

Annars idag så har det gått jättebra att jobba. Mycket kunder och massor med julklappsinslagning..skitkul!
Har verkligen saknat att slå in paket, men nu har jag ju fått göra några paket så nu kanske jag klarar mig ett tag till :)

Efter jobbet så åkte jag direkt hem till mamma och pappa. Albin och Jerry var redan där. Dom gick dit en stund efter att jag stack till jobbet :)
Käkade lite mat där och kollade på fotboll..sen blev det att knalla hemåt vid 20-tiden!

Nu ligger jag i sängen med Albin.
Han sover redan, men lite oroligt så får se om han vaknar och vill ha välling snart eller om det lugnar sig ändå!

Vad har ni gjort idag?
Kramis



Foto och redigering: Jennie Westin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0