Tisdag

Idag har vi fått en massa gjort.
Städat och moppat så nu känns lägenheten fräsch till jul :)
Albin och jag tog oss en promenad till stan oxå..var inne på Bokia och köpte lite pyssel.
Har för första gången gjort en egen tavla och hör å häpna, men jag blev faktiskt nöjd så ska allt göra fler!
Ska i alla fall göra en till Albin!
Har även hunnit pyssla klart Fridas beställning så hon kommer nog och hämtar det imorn.

Annars idag har vi plockat undan kartonger från Albins rum, hämtat upp julgranen, badar Albin och sen har jag även hunnit med att träna.
Var sååå skönt att träna, var nog 2 veckor sen sist..skärpning!

Vad har ni gjort idag?
Jag ska gå och lägga mig nu, är sååå trött så kommer nog att slockna som en stock.
Godnatt på er!
Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0