4 timmar

Japp inatt har jag sovit 4 timmar.
Vi gick och la oss ganska tidigt igår (22.30), sen somnade vi nog vid 23-tiden.
Jag tänkte gud va skönt att lägga sig i tid och få sova för jag var riktigt trött.
Det slutade med att jag vaknade 03.30 ca och sen var jag vaken till kl.07 när Jerry gick upp.
Då blev det frukost med älsklingen.
Han ska iväg på kurs idag med jobbet så idag jobbar han dag istället för natt.
Det känns jätte konstigt juh, men jag tackar inte nej till att vi får sova tillsammans en extra natt denna veckan.
Bara att passa på att njuta!

Vad ska jag hitta på då medans Jerry är på kurs?
Jag kommer nog lägga mig i soffan och sova nån timma.
Sen blir det att duscha och göra mig i ordning litegrann.
Efter det ska jag hinna med att laga lite mat tills Jerry kommer hem.
Det får bli ärtsoppa och pannkaka idag..Blev ju inte av sist!

Vad ska ni göra mer idag då?
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0