Alla hjärtans dag



Japp idag är det alla hjärtans dag.
Tycker att det är en mysig dag, men man behöver ju inte fira det direkt.
Vi tänkte göra lite god mat bara innan Jerry börjar jobba och käka i lugn och ro tillsammans.
Tycker att det räcker!
Sedan så har jag ju även skickat in till tidningen till min underbara pojkvän.
Tycker det är en fin liten gest som betyder mycket!
Man får verkligen inte ta varandra för givet, det spelar ingen roll hur många år man varit tillsammans så får man aldrig glömma bort varandra!
Tycker att Jerry & jag är duktiga på att visa varandra hur vi verkligen känner och vi är inte rädda att tala om det för varandra. Går nog inte en dag utan att vi inte säger något positivt till varandra.
Sedan behöver man ju även vara osams ibland och ryta ifrån, det stärker bara relationen ännu mer och man vet vart man har varandra! Tror att det är lika viktigt att vara osams som att vara sams, bara man löser allt och kan prata..Förlåt är ett ord som man måste kunna säga till varandra ifall man gjort fel!
Vi har som regel att vi aldrig får gå och lägga oss och somna osams, tycker det är en jätte bra regel!

Är en underbar känsla att känna att man är tillsammans med världens underbaraste pojkvän och samtidigt att han är min bästa vän som jag kan prata med om precis allt och det är honom som jag vänder mig till om det är något!
Jag älskar dig Jerry Axberg och du gör mig till världens lyckligaste.
Jag är så tacksam över att jag får vara din flickvän och att jag får bära ditt barn.
Längtar tills våran skatt tittar ut så vi får en underbar liten familj.
Vill ju även se om busungen kommer att se ut som jag föreställer mig.
Tror nämligen att den kommer att vara en kopia av Jerry som bebis!

Tack för att jag får ha såna underbara människor runt omkring mig.
Utan er vore jag ingenting & jag skulle inte överleva en dag utan er!
Jag älskar er!
Glöm aldrig det...Tack för att ni finns och för att ni är dom ni är!
Pussss & Kraaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0