Bara 13 dagar kvar..

..nu har nedräkningen startat på allvar..
Är bara 13 dagar kvar, det känns verkligen helt sjukt.
Jag måste vara värdens trögaste person, men kan inte fatta att Jerry och jag ska bli föräldrar.
Vet att jag tjatar om det hela tiden, men det känns så himla stort.

Jag känner mig i alla fall redo för förlossningen.
Visst det kommer att göra skit ont och det kommer att ta tid, men det är jag redan inställd på.
Kan ju aldrig sätta mig in i hur det känns att föda barn men jag vet att jag kommer tycka att det var värt det på en gång när Alice/Albin tittar ut..Kommer glömma all smärta och bara njuta av att vara mamma.

Ska vi börja med lite gissningar om när den kommer titta ut?
Japp det gör vi...Kommentera när ni tror h*n tittar ut och även vad ni tror för kön så ska jag göra ett litet inlägg med det senare :) Låter det bra?

Kram på er 

Kommentarer
Postat av: Angelica & Melker

En Albin, 10/3. Melker har valt datum, han skrev själv =) (10 alltså)

2011-02-26 @ 19:05:30
Postat av: marlén

Angelica & Melker: Det är registrerat :) Låter som en bra gissning <3 Tack för ikväll föresten..super mysigt..Kramar

2011-02-27 @ 01:16:32
URL: http://anithamarlenlinnea.blogg.se/
Postat av: Mamma

Tja gumman. Jag har 2 datum. 1 och9Mars. Puss o Kram Mamma.

2011-02-27 @ 12:44:06
URL: http://anithamarlenlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0