Barmorskan

Sådär, då har vi varit till barnmorskan igen.
Var lite extra kul idag eftersom dom skulla kolla hur bebisen låg och om den hade fixerat sig.
Våran lilla älskling har fixerat sig och ligger med huvet neråt precis som den ska, rumpan låg även där jag trodde att den skulle ligga så lite koll har jag redan på busungen.
Sen så pratade vi lite om hur graviditeten varit och hur vi tänkte innan förlossningen.
Var kul att prata om det litegrann!
Det känns som att både Jerry & jag tar förlossningen som den kommer.
Har inga direkta planer hur vi vill ha det eller vad jag vill ha för smärtlindring.
Jag har ju aldrig gjort det här förut och känns som att jag litar fullt ut på barnmorskorna och deras råd till mig när vi väl är inne i förlossningssalen!

Längtar efter dig våran lilla älskling, men du får inte titta ut riktigt än :)
Mamma & pappa måste packa i ordning BB-väskan först och köpa hem lite mer saker till din ankomst.
Pusss & kraaam på dig lill*n



Foto: Emma Axberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0