Barnmorskan

Sådär..Nu har vi äntligen kommit hem från barnmorskan.
Tog ju världens tid idag när jag skulle ta stick i fingret. Dom hade ju ingen koll på nått kändes det som!
Suck...Riktigt irriterande var det i alla fall, men men...nu skiter vi i det!

Allt såg i alla fall bra ut hos barnmorskan.
Magen hade vuxit 1 cm bara så det var skönt. Bebisen ligger på mitten kurvan nu och det känns lagom.
Säger jag nu i alla fall...hihi!
Fick en ny tid den 9:e mars så får se om det blir nått eller om bebisen redan titta ut.
Jag har ju fått för mig att den kommer titta ut den 8:e, fråga mig inte varför men bara nått jag tror!

Ha de så bra...
Kramis

Kommentarer
Postat av: Emma

Gillar verkligen den nya designen. Önskar att jag kunde göra nått annat, men har inget program på datorn för det =0/

Ska också till BM den 9:mars igen. Vi kanske ses där =0) Om bebis inte har tittat ut och om vi nu går på samma VC (Karolina).

Ha de gott kram

2011-02-22 @ 16:17:31
URL: http://steniz.blogg.se/
Postat av: marlén

Emma: Tack så jätte mycket! Jerrys syster Emma är jätte duktig på att fixa :) Jag tycker om att sitta pch pyssla själva designen men sen är jag inge bra på att få in den på bloggen. Annars om du kan det själv så kan ju jag fixa själva utseendet ;) Ja vi får se då om vi ses där..Det gör vi säkert. Men vi ska dit vid lunch..Har du också Cissi? Ha de så bra..Kram

2011-02-22 @ 16:34:03
URL: http://anithamarlenlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0