Bebisen

Gud vilken livlig liten krabat vi har därinne i magen.
Går nog inte många minutrar emellan den rör sig, men jag tycker det är bra för då känner jag ju tydligt att det är som det ska därinne. Blir spännande på tisdag när vi ska till barnmorskan för då kollar hon om bebisen ligger rätt och om den är fixierad än..Håller tummarna!
Jag tror i alla fall att den ligger med huvet neråt, men helt 100 kan jag ju inte vara.
Har fått för mig att den kommer titta ut någon dag tidigare, vet inte varför men bara en känsla.
Kanske är önsketänkande?! Men tycker det vore kul om den kommer när det är planerat (11:e mars).

Stackars bebisen har fått min hicka också.
Gud va den hickar ofta, hoppas att det lugnar ner sig när den tittar ut.
Bjuder på en ultraljudsbild på lill*n, känns som om det är nyss vi var inne till Örebro på ultraljudet.
Kram på er





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0