Bullbak


Såhär fin var jag efter mammas och mitt bullbak.
Haha, snacka om att magen var i vägen när man skulle baka.
Nej..man är ju inte direkt van vid en så stor mage som jag har nu :)
Blev i alla fall riktigt goda bullar!
Mamma och jag tog oss en varsin smakbit, det hör ju till när man bakat.
Var däremot helt slut efter att vi bakat bullarna och gjort daimkakor och så jag har inte gjort kokostoscakakan än, det får jag ta nu i veckan som kommer istället.

Tack i alla fall mamma för en jätte mysig kväll.
Blev ju en hel del skratt som vi hade förstått redan innan.
Vi får göra det här till en traditio, roligare att baka bullar tillsammans ju.
Men vi behöver ju inte överdriva och göra det varje vecka ;)
Älskar dig mamma..Tack igen!
Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0