Gäsp...

Redan lördag!

Idag så håller vi på att tvättar.
Är mest Jerry som skött det hittills för jag låg i sängen tills klockan var närmre 12.30.
Har sovit så sjukt dåligt inatt så det var hemskt!
Jag trodde verkligen jag skulle bli galen.
Somnade kl.02.05 ca...sen vaknade jag kl.04.20, upp på toa och kissa, snyta mig..fick väl göra om den proceduren säkert 5-10 gånger..Jag skämtar inte!
Tror jag låg vaken till klockan 06.30, då jag somnade sittandes!
Får se hur det går att sova inatt, hoppas det går bättre för jag orkar inte med en till sådan här natt.
Jag har i alla fall varit till apoteket idag och hämtat ut nässpray som jag har på recept så jag håller vekligen tummarna för att den kommer hjälpa. Den har ju gjort det förut...till och från i alla fall.
Usch..Jag blir galen!

Blev ett gnälligt inlägg men det bjuder jag på.
Måste ju få ur mig lite skit och bättre jag skriver av mig än att Jerry eller nån annan i min närhet får ut för det.
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0