Godnatt?

Funderar på om jag ska ta med mig laptopen till sängen och kolla på några Glee avsnitt.
Hmm..Ska ju bara orka göra mig i ordning för sängen i så fall.
Kan ingen ge mig lite ork? Hihi..Latmask!

Jag får helt enkelt ta mig själv i örat och fixa i ordning lite:
Plocka i diskmaskinen
Ge katterna mat & vatten
Tömma deras låda
Tvätta bort mitt smink
Borsta tänderna
Bädda upp sängen

Herregud..Det blev ju en del att fixa..
Jaja, lika bra att göra det nu på en gång innan jag kommer på någon ursäkt.
Jösses vad jag sitter och skriver till mig själv..Hoppas inte ni känner er utanför ;)

Godnatt & sov så gott hörrni.
Kram på er

Kommentarer
Postat av: e

JAA visst är glee bra!?!? :) visste du skulle gilla det :)

2011-02-05 @ 14:05:50
URL: http://emmafridaelisabeth.tumblr.com
Postat av: marlén

e: ja det är jätte bra.

Fick säga til mig själv på skarpen igår att det fick vara sista avsnittet. Hade lätt kunnat kolla tills Jerry kommit hem från jobbet kl.06.00 annars :) Kraaam

2011-02-05 @ 23:33:16
URL: http://anithamarlenlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0