Grrr..

Drömde en "mardröm" inatt.
Som ni vet har ju inte Jerry & jag tagit reda på könet på våran lilla bebis utan vi vill ha det som en liten överaskning när den tittar ut.
Sen nu inatt så drömde jag att det var dags för förlossningen och så precis när vi skulle läggas in så talar den *piiiiiiiip* barnmorskan om att vi ska få en liten tjej...

Kan säga att det var tur att det var en dröm.
Har vi hållit oss i lite mer än 8 månader så ska ingen få tala om för oss nu vad det är för kön på våran lilla bebis!
Nej fy tusan..Tur att det bara var en dröm!


Kommentarer
Postat av: Kamilla

Komiskt för jag drömde oxå att barnmorskan försa sig om könet för ett tag sedan. Oj vad förbannad jag blev på henne! hehe :)

2011-02-20 @ 19:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0