Stan

Var nere på stan en sväng igår för att fixa lite smått till mig.
Jag var på jakt efter amningsBH, men det var inte bara att hitta det.
Hade ju sett på Lindex för ett tag sen såna som jag vill ha, men nu igår när jag var där och letade så hittade jag inga. Tänkte det var bäst att fråga i alla fall så att jag inte missat dom nånstans bara, men icke..
Fick till svar att dom slutat sälja amningsBH:ar...What?!

Gick in till H&M och kollade där.
Dom hade ju i alla fall men nästan inga storlekar, frågade om de skulle få in fler och det trodde hon i alla fall.
Jag får kika in till veckan igen för de brukar få varor på tisdagar och torsdagar. Håller tummarna att dom får in det, annars får jag ringa till Örebro och kolla med deras butiker ifall dom har några amningsBh:ar...

Kramis

Kommentarer
Postat av: Emma

Det finns nästan bara på nätet att köpa i rätt storlek. Jag hade ingen med Olivia, men har tänkt mig att kolla i Ullared när jag åker dit om det finns i min storlek där, så att jag kan ha det den här gången. Var lite krångligare när man inte hade någon.

2011-02-26 @ 16:12:25
URL: http://steniz.blogg.se/
Postat av: Fia

Hej

Kapahl har också amnings bh. Köpte min där.

2011-02-27 @ 09:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0