Hjälp?!

Jag har bestämt mig för att försöka att vända tillbaks på dygnet.
Sover ju så himla dåligt på nätterna så tänkte om jag försöker att hålla mig vaken hela kvällen fram tills att det är läggdags så kanske jag somnar fortare och inte vaknar flera gånger på nätterna.
Kan säga att det var hemskt i lördags att försöka att hålla sig vaken, men det gick tack vare Jerrys hjälp.
Stackars honom, inte lätt när jag säger att jag verkligen vill försöka vända på dygnet men sen ångrar jag mig när jag känner hur ögonlocken bara blir tyngre och tyngre.

Jag har i alla fall kunnat hålla mig vaken nu både i lördags och söndags kväll.
Natten till idag så har jag sovit riktigt skönt. Har ju varit upp och sprungit och gått på toan men inte alls lika mycket som jag brukar få! Kände mig till och med utvilad idag när jag klev upp.
Får se hur det går att hålla sig vaken ikväll när inte Jerry är hemma.
Jag får verkligen ta fram mitt jävlar anamma och min självdisciplin så ska det nog gå bra!

Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0