Hmm..

Ligger i soffan och kollar runt på nätet litegrann.
Har bestämt mig att jag i alla fall ska ligga i sängen innan kl.00.00 för då visar de reprisen av Melodifestivalen. Tänkte ju kolla på den imorse, men jag orkade verkligen inte gå upp när väckarklockan ringde.
Jag fördrog att ligga kvar i den stora, sköna sängen tillsammans med min underbara pojkvän.

Det är i alla fall skönt att Jerry för sista natten nu för denna veckan.
Nästa vecka så jobbar han ju kort-vecka (onsdag och torsdag) så då kommer vi ju att ses lite mer.
Får se om bebisen vaknar imorn när pappa kommer hem :)
Den brukar nämligen reagera på hans röst så det är jätte kul.
Den blivande pappan blir så stolt då och det är klart att han ska vara det.
Snart tittar ju vårat lilla underverk ut...
Då blir det pappa Jerry & mamma Marlén..Jösses!

Haha..Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0