Lördagsmys

Idag är det dags att träffa storebror med familj.
Ska dit och hämta deras babysitter, vi tänkte låna den till våran lilla.
Lika bra att låna när det finns så är det ju i alla fall en sak mindre som man behöver köpa.

Jaja, ska i alla fall åka till dom vid 17-18 tiden.
Vi får se när vi kommer iväg. Ska käka mat och mest umgås och sen ska de hjälpa oss lite med försäkringskassans hemsida. Måste verkligen få koll på den nu, känns som det kommer dröja hur länge som helst innan jag kommer att lära mig..Jaja, det ska nog gå bra! :)
Har ju i alla fall några att fråga om det skulle bli något så det känns jätte bra!

Blir i alla fall mys att bara umgås och ta det lite lugnt.
Känns som jag inte har så mycket ork, speciellt inte efter denna helvetes natt.
Nej fy skäms Marlén...Nu får det räcka med klag!
Fy hur jag uppför mig..Haha!

Vad ska ni hitta på idag då?
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0