Lugn dag

Idag är en riktigt lugn dag.
Somnade till i soffan förut medans Jerry åkte till gymmet.
Sov kanske i 1½ timme så det var alldeles lagomt.

Nu har vi nyss käkat lite mat.
Blev korv och mos, det smakade riktigt gott!
Nu sitter vi i vardagsrummet, jag fastnade vid datorn...IGEN...och Jerry fastnade framför Fifa11 :)
Hihi...Så kan det gå!

Nu ska jag försöka slita mig en stund och hitta på nått.
Ska till affären en sväng sen också och posta brev till försäkringskassan och så handla lite.
Är ju en hel del att hålla koll på med Försäkringskassan.
Vet inte hur jag ska lära mig allt om det, men det löser sig väl förhoppningsvis.

Vad ska ni hitta på till kvällen då?
Kramis

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Nej vi har faktiskt ingen känsla alls för vad det är för kön på krabaten därinne. Har ni?

2011-02-23 @ 12:05:42
Postat av: marlén

Kamilla: Nej jag har jätte svårt att se om det blir en tjej eller kille :) Jag ändrar mig verkligen från dag till dag..Fortfarande ingen känning? Kram

2011-02-23 @ 18:02:14
URL: http://anithamarlenlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0