Mys i Lämås

Jajamensan, igår så var Jerry & jag ute till Lämås och hälsade på.
Gud va lillan vuxit sen sist och Elias börjar förstå mer och mer att han fått ett syskon.
Elias var det full fart på...det är som det ska vara!
Lämås egna lilla busunge..Hihi..Kan se framför mig en liten "Emil" som kommer göra en massa rackartyg därute i skogarna. Kommer så passa sig när han blir några år till...Uj uj uj...

Får tacka för en jätte mysig kväll i alla fall.
Vi käkade god mat...Älgfilé, potatisgratäng och champinjonsås.
Behöver jag säga att allting smakade så jäkla gott!
Sen till efterrätt så blev det chips, dip och godis.
Kollade även på film också...EatPrayLove, nya filmen med Julia Roberts.
Tyckte den var helt okej, men tror jag skulle behöva se den igen.
Var lite för trött igår för att orka hänga med helt och hållet!

Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0