Nattrapport:

Har sovit hyffsat inatt!
Kommer inte ihåg att jag fått springa upp så många gånger så det måste ju vara bra.
Har kommit fram till att jag bara "kan" ligga på två sätt nu. Antingen på rygg eller också på vänster sidan. Ligger jag på högersidan så värker det till och trycker som tusan på bebisen. Den ligger ju nämligen med sin rygg och rumpa längst med vänstersidan. Kan ju i å för sig sitta upp också så då blir det ju 3 ställningar...Jösses! :)

Nej nu längtar jag tills jag kan sova på mage igen.
Hoppas bara jag kommer kunna det efteråt. Håller tummarna för det!

Kramis


Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag längtade också som en galning efter att få sova på magen igen och gjorde också så ett par nätter efter förlossningen då ammningen kommit igång, vaknade 2 h senare i ett hav av mjölk =)Blev inte så ofta efter det, vi fick byta lakan o torka madrassen och sedan blev det till att ha plastadfrotté i sängen, hihi.

Jaja, man lär sig alltid nåt.



Kramar

2011-02-17 @ 13:53:59
Postat av: marlén

Angelica: Hihi..ja man får nog vänta med magen tills amningen är över :) I helgen så har vi fulltupp..Jerry jobbar ju 10-18 men kanske kan ta det nån dag nästa vecka..Kramar

2011-02-17 @ 14:24:02
URL: http://anithamarlenlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0