Operation bakning

Imorn så ska mamma & jag baka..Nu blir ni sugna va? ;)
Jag vill baka lite så vi har att bjuda på när vi kommer hem från BB och folk vill komma och hälsa på våran nya lilla familjemedlem. Kan vara kul att ha lite hembakat då och så gör vi det redan nu så slipper vi tänka på det sen. Det ska bli riktigt mysigt..Kommer bli mycket skratt som vanligt kan jag tänka mig när mamma och jag kör igång..Hihi..Men det är ju så det ska vara.

Delar med mig lite av vad vi ska baka:
Bullar (vanilj ska jag göra, mamma kör kanel/kardemumma).
Daimkakor alá Angelica
Kokostoscakakor

Känns som om det kommer bli alldeles lagom.
Säger jag nu i alla fall men får väl se imorn när det kommer vara grejer överallt.
Haha..Får väl ta en paus lite då & då.
Återkommer imorn kväll med resultatet i alla fall.

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0