Snart redo?

Sitter i soffan och fördriver tiden lite medans Jerry ligger och sover.
Jag hoppas att han ska vakna snart bara så vi kan börja ta lite kort.
Måste ju hinna det innan han börjar jobba igen kl.18.00, är ju inte så mkt tid vi har på oss.
Får se hur bilderna blir då, har i alla fall sminkat mig och fixat håret.
Hoppas att det duger bara, får fråga Jerry sen när han kommer upp.

Tänkte i alla fall att vi ska ta bilder i bara underkläderna.
Tror att det blir snyggast och sen kommer dom nog att gå i svart/vitt.
Emma har säkert tänkt ut nått snyggt, annars så har jag ju lite ideér på G.
Får se om jag kanske bjuder på någon bild, beror ju på om Emma kan lägga in dom på våran dator.
Håller tummarna för det i alla fall!

Vad ska ni göra idag då?
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0