Söndag

Vilken skön söndag det har varit.
Jag gick upp vid 12-tiden, blev sittandes vis datorn och teven ett tag.
Sen sminkade jag mig och fixade i ordning håret för fotograferingen.
Var ju riktigt kul att leka modell, men skönt att man känner en duktig fotograf så man kunde ta korten hemma och känna sig mer bekväm. Är sååå himla nöjd med bilderna som sagt så finns inte ord för det!
Tusen tack Emma!

Nu på kvällen så kom mamma och pappa hit och gjorde mig sällskap.
Dom gick precis hemåt, trodde jag skulle dö av skratt i hallen. Hahaha...Skönt att få skratta riktigt ordentligt!
Blev några riktiga "Marlén"-skratt som Emma kallar det...Det låter verkligen HAHAHA då...

Nu så ska jag kolla på teven och sen blir det nog att kolla igenom bilderna igen.
Lovar att dela med mig av fler när vi bestämt vilka vi ska göra i ordning och använda oss av i album.
Hur har eran söndag sett ut då?
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0