Söndagen

Tänkte bara skriva lite om vad jag haft för mig igår.
Började med att jag hämtade mamma straxt efter kl.12.
Då åkte vi först till Jysk, jag var tvungen att kolla lakan till spjälsängen.
Hittade sån tur var ett vanligt, enkelt vitt. Sen fick det även följa med en bit plastad frotté och ett påslakanset med Nalle Puh. Det var jätte fint!
Sedan efter Jysk så åkte vi till Leklådan, hade lite att betala där också! Men jag har ju tur som jobbar på rätt ställe så jag vet vad som finns och lite mer vad man behöver. Är ju en hel del kvar att köpa men får dela upp det i omgångar så ska det nog gå bra!

Får tacka mamma/mormor som betalade allting igår.
Verkligen jätte snällt och kan behövas lite hjälp med en del, för det är ju verkligen inte gratis med barn och då har ändå inte bebisen tittat ut än. Jerry och jag har i alla fall börjat på en lista med lite saker som är mer brådskande än andra så vi får nog ta en shoppingdag när lönen trillat in på kontot så vi har det hemma när bebisen väl bestämmer sig för att titta ut! Vi har säkert glömt en massa som behöver handlas, men det får vi ta då i så fall.

Tack igen mamma!
Du är guld värld...Vad skulle jag göra utan dig?
Och pappa också för den delen...Snart så blir ni äntligen mormor & morfar.
Det kommer att bli så himla mysigt!
Både Jerry & jag längtar som tusan efter våran lilla skitunge ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0