Tisdag

Vad har man gjort idag då?
Har ju knappt gjort nånting känns det som..
Hmm..Gick iväg till Ica Maxi och handlade lite mat förut tillsammans med älsklingen.
Det gick bra, men jösses va magen börjar vara ivägen.
Jag missbedömer avstånd hela tiden och minst en gång om dagen så är det någonting som jag går emot.
Är ju som tur är inga hårda smällar utan bara att jag nuddar..Haha!
Snacka om att jag har koll på min kropp..eller inte!! Hihi

Efter att vi handlat så var det bara hem och ställa sig och laga mat.
Idag fick det bli bandspagetti och pastasås. Det smakade riktigt gott!
Var längesen som vi åt det så nu smakade det förstås ännu bättre.

Sen efter maten fick det bli lite mys med min underbara pojkvän.
Nu har han tyvärr åkt till jobbet så jag sitter i soffan och väntar på att min TV-kväll ska börja.
Tur att han är ledig imorn i alla fall..och på torsdag också..rena lyxen!

Nej soffläge får det bli nu.
Göra så lite som möjligt! Gäller att planera vad jag tänker göra så jag har allt inom min räckvidd från soffan.
Hahaha..Snacka om lat, men det bjuder jag på.
Behöver jag säga att jag saknar träningen som tusan?!
Gud vad jag längtar tills man kan köra igång med allt igen och komma in i sina träningsrutiner för det är något som jag verkligen kommer att prioritera även fast vi får en liten bebis.
Jag mår så mycket bättre när jag får träna och göra av med lite energi + lite kalorier ;)

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0