Tisdag

Då var det tisdag. Håller på att tvättar idag, trodde ju att det var igår som vi skulle tvätta men icke sa nicke. Är som vanligt med mig och Jerry, inte första gången som vi tar fel dag men sån tur är har vi lärt oss att kolla första på tavlan innan vi börjar tvätta :) Har ju hänt att vi tagit någon annans tvättid och det är ju inte så jätte kul!

Annars idag så har vi bara tagit det lugnt.
Var iväg och handlade lite bara, var tvungna att fixa någon mat juh. Förstår inte att det ska ta slut så fort i kylskåpet :) Vi är ju inte dom som veckohandlar heller...Tack å lov!

Snart så ska älsklingen gå till Tim och kolla på Arsenal, men jag stannar på hemmaplan.
Känner mig inte så jätte social. Men jag missar ju inte Arsenal för det. Här jäklar ska skrikas!
Hör ni nån som skriker på Gustavsgatan så kan det vara jag..hihi..Nu har jag varnat i alla fall.
Vad ska ni göra idag då?

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0