Tvätt & Städning



Japp det stod på schemat idag.
Får tacka min underbara pojkvän som städat hela lägenheten och gjort den skinande ren.
Jag hjälpte till på mitt egna lilla sätt genom att plocka i och ur diskmaskinen, fixade lite mat och sen blev det även lite fotmassage. Det är ju alltid något.
Sen nu har vi plockat in tvätten och bäddat rent och fint i sängen.
Kommer kännas underbart att krypa ner där sen, men det får vänta lite.
Ska hålla oss vakna i nån timma till i alla fall så att Jerry kan sova ut länge imorn eftersom han ska jobba natt.
Har ju även somnat till i soffan innan så nu är ingen av oss direkt trött.
Jag ska nog plöja igenom några Glee avsnitt sen medans Jerry spelar Fifa11.
Kan ju inte direkt säga att jag känner mig direkt smidig längre.
Har väl aldrig tyckt att jag har långa ben innan men nu jäklar :)
Känns som jag är 2 meter lång minst när jag ska ta på mig skorna..Haha!

Vad har ni gjort för kul idag då?
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0