Varning för känsliga


(Filmen är tagen från www.aftonbladet.se)


Fy faaan vad arg jag blir på det här.
Det är helt sjukt att människorna kan vara så jävla grymma!!
Nej man skulle göra detsamma mot dom som gör det och se hur dom tycker det skulle vara.
Jag tycker i alla fall att det skulle vara rätt mot dom!
Så jävla fegt att ge sig på djur som inte har en chans att försvara sig!
Gäller alla djur och inte bara för att det råkar vara just delfiner just nu.

Önskar att man skulle kunna göra något för att få ändring, men man känner sig bara så liten!
Såg en dokumentär The Cove som jag berättat om tidigare och det är helt sjuk att det inte skett någon förändring sen dess. Hur mycket folk som helst måste ha sett den och folk som har mer "makt" än en annan.
Nej usch säger jag...Blir såååå himla ledsen av att se det här, men mest blir jag nog arg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0