Vikten..



Var dags att ställa sig på vågen imorse igen.
Brukar väga mig en gång i veckan, men den här gången blev det visst 2 veckor sen sist :)
Jag förberedde mig på det "värsta"..Ungefär 2 kg men icke sa nicke..
Vågen visade bara + 0,3 kg under dessa 2 veckor.
Känner mig grymt nöjd med hela graviditeten, har ju som riktlinje att inte gå upp mer än 10 kg eftersom jag hade övervikt innan. Barnmorskan känner sig också nöjd så det är hur skönt som helst...
Sammanlagt under 37 veckor så har jag gått upp +7 kg.
(var bara tvungen att räkna ut hur mycket det blir /vecka: +0,2 kg/vecka).

Bra jobbat Marlén!
Nu ska ni inte tro att jag bantat och inte ätit ordentligt för det har jag verkligen gjort.
Skulle aldrig falla mig in att göra något som kan skada våran lilla bebis därinne i magen.

Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0