1 Januari 2011

Dagen har tllbringats i soffan..Mys i massor!
Mamma & pappa kom hit en sväng och hälsade på också, nu fick mamma äntligen känna en spark också. Kul att bebisen sparkade även fast hon la handen på magen annars brukar den ju sluta när man säger att det sparkar!

Nu ska älsklingen och jag ta en promenad..till pizzerian..
Haha, en alldeles lagom promenad. Sen blir det att käka och förbereda oss för Arsenal.
Efter det så blir det en kväll med lite chips och dip och mys med min underbara pojkvän.
Kan året börja på ett bättre sätt?!
Nej inte för mig i alla fall!

Jag lovar att lägga upp lite bilder från våran nyårsafton senare ikväll.
Kram på er allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0