4 timmar

Japp det är ungefär så många timmar som jag har sovit inatt..suck!
Har verkligen varit en hemsk natt! Försökte verkligen att sova, ingen tv på och inget annat heller. Låg bara i sängen med Smulan som sällskap och försökte att inte tänka på klockan och att timme efter timme bara flög iväg. Tror att jag somnade straxt innan 5 tiden i alla fall, hade nog somnat till lite då och då innan men vaknat till nästan på en gång...Hoppas att det har med graviditeten att göra så det inte sitter i sen också.
Det kommer jag absolut inte orka med!

Hoppas att det kan bli några timmars sömn extra inatt i alla fall eftersom jag ska upp och jobba imorn igen.
På tal om jobb så gick det bra att jobba, kändes lite i ryggen efter ca 4 timmar men då kunde jag sätta mig på en pall i kassan så det var skönt.

Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0