Begravning

Mmm..idag var det begravning..usch inge kul alls!
Jag kommer alltid att förknippa begravningar med farfars begravning för det är den jobbigaste jag varit på.
Varför är det så att man oftast tänker tillbaka på någon annans begravning?
Känns ju konstigt eftersom man vill ägna alla tankar åt personen som nyss gått bort.
Begravningen idag gick bättre än jag trodde, men var jobbigt.
Kunde inte hålla tårarna tillbaka..Så svårt att se andra ledsna också.

Efter begravningen så var vi till Strandkanten och åt.
Det var skönt att vi fortsatte att ses alla som var på begravningen så det blev ett ordentligt avslut och så fick man prata lite glada minnen också.

Hoppas att du har det bra nu & att du har det bättre där än vad du hade sista tiden.
Tror att du är hos din andra hälft nu och att ni ser ner på oss däruppifrån så att allting går bra för oss.
Jag kommer att sakna dig!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0