Födelsedagen

Började födelsedagen med att få frukost på sängen från älsklingen.
Super mysig start på min 26 årsdag..Tack älskling!

Efter frukosten sov vi några timmar till och sen var det dags för frukost nummer 2 framför teven och Arsenal - Leeds...Tyvärr var det ju ingen vidare match, suck! Men får tacka min underbara pojkvän för en underbar mysdag i soffan. Det enda vi gjorde idag inna Jerry åkte och jobbade var att åka till Mc Donalds och fixade lite käk.
Sen var det hem igen och äta och sen stack Jerry till jobbet.

Han blev avbytt av mamma som kom med fina tulpaner och sen några jätte fina krukor som jag nog ska ha stå på golvet i vardagsrummet tror jag, men måste fixa lite dekoration till dom bara så får se när jag ska göra det!
Sen när mamma varit här en stund och vi satt oss i soffan så fick vi ett ryck. Jag bad om hjälp att städa bort julen så det satte vi igång med på en gång.
Packade ner alla tomtar i kartonger + alla ljusstakar och julstjärnor + byta gardiner.
Sååå himla skönt var det att få städa bort julen. Tack så jätte mycket för hjälpen mamma, hade inte fått det gjort utan dig. Speciellt inte nu när jag har magen i vädret och inte är så smidig som förut..hihi!
Jag lovar att jag ska bjuda på bilder under morgondagen. Se om jag får några bra bara där man ser hur mysigt det faktiskt blev...svårt att få till det så det syns på bilder bara!
Efter att vi städat bort julen så kom pappa bort en sväng också. Han hade med sig lite godis och dricka så det tackade man ju inte nej till. Blev lagomt mycket...Tack så myckt pappa!
Sen så ringde lillebror också så då kom han och Jennie förbi en sväng.

Tack familjen för att ni kom och gjorde mig sällskap så jag slapp att sitta ensam hemma hela kvällen.
Det hade ju gått det med, men alltid roligare med sällskap!

Tack igen för en mysig födelsedag.
Vi får fira mer den 15:e då blir det lite mat och fika.
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0