Föräldragruppen

På föräldragruppen idag så var vi inte så många.
Pratade om amning litegrann och det var ju inte bara att amma.
Kommer nog att lära sig efter hand och får räkna med att det kanske inte kommer igång på en gång.
Är tydligen inget konstigt om det tar tid.

Sen så kom vi in lite på förlossning och sen smärtlindring.
Pratade ju om det gången innan också, men kändes ändå bra att prata om det igen.
Sen fick vi ju reda på att den är på tisdag som vi ska till BB på besök.
Det kommer bli kul, jag har varit där förut men ska bli extra kul nu när man vet att man snart ska dit och att man kommer ha med sig den nya familjemedlemen när man åker därifrån.

Nu är det bara ett föräldragruppsmöte kvar.
Känns skönt för nu kommer det nog vara en massa annat att ha koll och fixa med.
Får ju se hur länge jag kan jobba till också, hoppas att det ska gå ett tag till i alla fall!

Nej nu ska jag kolla på tv4+, är om en som ska ha 6lingar där.
Kan säga att jag är glad att det bara är en därinne...Hade aldrigt orkat med mer!
Ni får slå på och kolla, har hållit på 30 minuter men man kan ju kolla slutet :)

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0