Fredagsmys

Ikväll så ska jag ut och äta med tjejerna.
Ska fira min födelsedag litegrann så då passar vi på att träffas och käka lite god mat.
Har sagt att istället för att köpa en massa presenter så bjuder vi den som fyller på maten.
Tycker det är en riktigt bra idé...Sen ger vi presenter när vi fyller jämnt istället :)

Ikväll ska vi i alla fall till Katrinedalskrogen.
Hoppas att det inte är så mycket folk bara för vi har inte bokat bord.
Tror nog att det kommer att finnas plats till oss.

När vi har käkat klart så ska jag följa med Frida hem , hon tyckte synd om mig som skulle få sitta ensam hemma så jag följer med henne. Det blir mysigt!

Nu ska jag straxt fortsätta att fixa i ordning mig.
Somnade en stund i soffan med älsklingen så frisyren ser väl inte så bra ut :)
Var i alla fall skönt att sova med älsklingen en stund eftersom han ska iväg och jobba natt straxt!
Vad ska ni göra för kul ikväll då?
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0