Funderar..

Känns som att det är en hel del att fixa innan jag är redo för att bebisen ska titta ut.
Jerry och jag har en del att kolla upp..sen får ni gärna hjälpa oss om det är mer saker för känns som om jag inte har någon direkt koll alls.

Försäkringskassan
Socialförvaltningen (Faderskapsintyg)
Föräldragruppsmöten
Barnmorskan

Vad är det mer man ska tänka på?
Har ju en del som ska fixas här hemma också, men det har jag mer koll på.

Bygga spjälsäng
Bädda spjälsängen
Bygga skötbord
Packa BB-väskan
Hämta barnvagnen
Hämta bilstolen

Ja det är ju tur att vi har ca. 2 månader på oss i alla fall.
Känns fortfarande väldigt overkligt och kommer nog inte bli verkligt förrens vi får åka hem från BB med våran nya lilla familjemedlem. Bara att hoppas att allting går som det ska.

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur är allt? Går allt bra där hemma?

Vet ni könet eller skulle ni låta det bli en överraskning?=)

2011-01-10 @ 23:46:08
URL: http://lovisapalmer.blogg.se/
Postat av: marlén

Jodå allt är bara bra! :)

Magen bara växer och växer..Är en riktig tjockis nu och jag gillart ;)

Nej vi låter det bli en överaskning, det känns som om det är en del av alltihop att inte veta.

Får väl se om vi springer på varann när du är i Karlskoga.



Hur är allt med dej då?

Kram

2011-01-11 @ 20:08:47
URL: http://anithamarlenlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0