Godmorgon..

Hihi..vet att det inte är morgon men men!
Jag har i alla fall inte hunnit med så mycket idag för jag gick upp straxt före 13-tiden.
Har i alla fall duschat och käkat lite frukost..Lagomt!

Får se vad man ska göra resten av dagen.
Är ju inge lockande att gå ut i alla fall. Hmm..Några tips på vad man kan hitta på?
Jag hade gärna satt mig och pysslat, men vet inte vad.
Längtar bara tills jag kan börja med fotoalbum till våran lilla bebis.

Jerry är iväg och tränar.
Gud va duktig han är min pojkvän som håller igång så himla mycket.
Känns lite konstigt att inte följa med honom till gymmet och köra lite, men jag får ta igen det senare!
Saknar verkligen träningen, men vet att jag inte skulle orka med ett helt indoor pass längre.
Bebisen börjar bli för tung!

Nej nu ska jag kolla vidare på nätet lite och sen blir det teven.
Vad ska ni göra idag?
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0