Godnatt...

...Godmorgon!

Har varit vaken i 3 timmar och 45 minuter nu.
Sista gången jag kollade på klockan inatt var 01.30, sen har jag inte sovit så bra.
Klockan 05.00 så tröttnade jag och bestämde mig för att gå upp, käka lite frukost och lägga mig i soffan.
Så fick det bli, får se hur pigg jag känner mig vid lunch/eftermiddag.

Nu har i alla fall älsklingen också gått upp så nu har jag sällskap.
Blir att ta det lugnt nu någon timma till innan det är dags att göra sig i ordning lite. Ska nog skjutsa Jerry till Träningslagret vid 10-tiden och sen ska jag åka på jakt efter lampskärmar :)

Nej nu ska jag slänga omkull mig i soffan.
Lovar att blogga lite senare. Kram på er allihopa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0