Ja må jag leva..

..ja må jag leva, ja må jag leva ute i hundrade år..

Japp nu fyller jag år. Klockan är ju efter tolv nu & jag har fått finsång ifrån Frida & Anki.
Det är inte alla som får det inte...Älskar er tjejer!

Kvällen har jag i alla fall spenderat på restaurang och sen hem till Frida.
Där vi spelade vi kort och sen blev det lite WII...Super Mario, var första gången jag körde men det var riktigt kul. Man lär sig ändå ganska fort fast det är en massa nytt. Inte som super mario jag är van vid, men det finns ju att köpa fast just nu verkar det vara slut överallt.

Kom i alla fall hem vid 2-tiden.
Stackars Frida som låg och sov i soffan, men till slut fick hon gå och lägga sig.
Just nu så bloggar jag lite, bäst att passa på att skriva av sig lite.

Ska alldeles straxt släcka lampan och sova.
Snart kommer ju älsklingen hem också..skönt för saknar honom så mycket!
Får se om det blir något mer inlägg kanske..maybe, maybe not!

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Mamma

Grattis gumman! Jag skickade ju ett mess strax efter tolv, Men jag va nog trött för jag skickade det till Micke först. Ha en bra dag vi hörs senare.

2011-01-08 @ 10:44:59
URL: http://anithamarlenlinnea.blogg.se/
Postat av: marlén

Tack så mycket mamma!

Och tack så mycket för hjälpen..Nu blev det jätte mysigt här hemma och jag är redo för kalaset nästa lördag :) Puss & kram

2011-01-08 @ 23:56:05
URL: http://anithamarlenlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0