Kalas



Japp, imorn (lördag) så ska mamma och jag ha födelsedagskalas.
Vi slår ihop det till ett, känns bättre att göra så nu när ingen av oss fyller jämnt ändå.
Skönt att inte gå på så många kalas, hinner nog att bli tillräckligt många ändå.
Sen är det ju bra om man kan dela på det som bjuds på kalaset också, speciellt i Januari när pengarna inte riktigt finns där. Jag ser i alla fall fram emot morgondagen, kan behövas nått roligt nu när det varit begravning.

Det kommer i alla fall att bjudas på smörgåstårta och dricka.
Sen blir det lite kaffe och kaka efter det, bara mamma och jag får ordning på kakan. Skulle ju baka den nu ikväll men så ser jag att vi inte har tillräckligt med floursocker hemma...suck!
Dessutom hade affären stängt så kunde ju inte göra så mycket åt saken, jaja, mamma kommer bort lite tidigare imorn så får vi fixa det då..Det löser sig nog!

Nej nu så ska jag kolla lite på nätet och sen blir det att försöka sova.
Hoppas att jag somnar lika lätt som jag gjorde igår kväll...
Kram på er allihopa


Kommentarer
Postat av: Karin

Mysigt!

Det gör alltid mamma o jag för vi fyller på samma dag :)

2011-01-15 @ 10:21:19
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0