Längtar


Gud vad jag längtar tills Jerry och jag ska hämta spjälsängen.
Har sagt till oss själv att vi inte ska hämta den förrens tidigast i början av februari, men det bärjar bli svårt nu. Jag vill ju bädda i ordning och göra fint för våran lilla bebis. Man jag ska klara att hålla mig! Bjuder i alla fall på en bild på spjälsängen och sen påslakansetet som vi ska bädda i ordning med. Älskar att ha en massa ljusa färger i barnrummet och så tycker jag att det påslakansetet vi valt passar jätte bra till både kille och tjej. Är ju föresten samma tyg som vi tog på skötbädden (till skötbordet). När vi hämtar sängen så är det ju en del annat som måste med också. Madrass, täcke, kudde och spjälskydd. Påslakansetet har vi redan hemma som tur är så det är ju i alla fall en sak mindre som vi behöver köpa då.

Vad tror ni?
Kommer passa in jätte bra i barnrummet.
Bara 44 dagar kvar nu till BF!
Nedräkningen har börjat.
Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0