Måndag

Då var det ny vecka..igen..Jäklar tiden fortsätter att gå hur fort som helst juh!
Idag så har vi varit till barnmorskan som jag skrev om i tidigare inlägg. Efter barnmorskan så tog Jerry och jag oss en fika på Som hemma...Bäst att passa på med en massa mys för imorn kväll/natt så åker han till Åre med några killkompisar. De brukar ju åka till Sälen, men det här året blir det Åre istället..Spännande!

Efter stan så fortsatte vi med tvätten, skönt att det inte var så många maskiner i alla fall.
Sen så somnade jag i soffan..Som vanligt! Men när jag vaknade så hjälpte jag Jerry att packa litegrann, får fortsätta med det sista imorn men har i alla fall koll på läget.

Annars ikväll så har vi varit hemma hos Ann & Bosse och hälsat på.
Käkade jätte god mat, var någon fläskfilé och svampgryta. Glömde receptet där nu, men får ta det nån annan dag. Det försvinner ju ingenstans :)
Sen så blev det soffläge resten av besöket, kollade även på Solsidan för dom hade ju spelat in det och jag hade missat det å dom ville se det igen så där hade jag tur :)

Nu så sitter jag i soffan, Jerry springer runt i lägenheten litegrann och plockar.
Se om vi ska gå och lägga oss snart eller om vi ska sätta på nån film..Hmm..Jag är inte så jätte trött än!
Jag skriver mer imorn..Kram på er så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0