Mysa

Det är det som står högst upp på dagens att göra lista.
Håller på att tvätta just nu, men inte så mycket kvar och har till klockan 21 på oss.
Skönt att boka 2 tider efter varann för då slipper man stressa.

Nu ska jag straxt sminka mig och sen gå iväg till Ica Maxi.
Ska köpa lite grönsaker till kvällens mat. Blir klyftpotatis, lövbiff, börnisås, sparris och champinjoner.
Mmm..Det vattnas i munnen på mig redan nu!
Jerry ska iväg och spela innebandy vid 17 så då fixar jag lite medans han är borta.
Får göra fin dukning och tända ljus så det blir jätte mysigt här hemma.

Sen ska vi kolla på film och sen efter det blir det fotboll.
Arsenal spelar sitt returmöte mot Leeds idag, hoppas att dom spelar bättre än sist och visar mer vilja att vinna.
Gissa vad jag ska göra under tiden då?
Hihi...Jag ska göra mig ett fotbad. Kommer bli riktigt skönt och känns som om det behövs.
Ska köpa mig en fotmask när jag ändå är iväg till affären.

Vad ska ni göra idag/ikväll?
Kramis

Kommentarer
Postat av: Angeline

orkar jag blir det nog fotbad för mig oxå, bra ide, tack så mycket;)

2011-01-19 @ 17:25:07
Postat av: marlén

Angeline: Det orkar du nog..annars får mathias göra i ordning ett åt dig ;) kram

2011-01-19 @ 18:17:04
URL: http://anithamarlenlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0