Örebro

Idag så var mamma, Tobbe, Jennie och jag till Örebro.
Fick bli Lågprismagasinet, Chilli, Ikea och sen vidare till Marieberg.
Blev en del shoppande men inget onödigt så det känns bra.
Jag behöver ju inte undra vart jag ska göra av pengarna snart :)

Jaja, sprang i alla fall omkring som tusan på Marieberg.
Kan säga att vi var helt slut vid 16-tiden så då började vi bege oss på utgången och hemfärd.
Får tacka mamma för att hon körde bilen, för då slapp jag tränga mig in bakom.
Jag kan fortfarande köra, men det är ju inte det skönaste som finns, typiskt att man är kort också så man måste ha stolen nästan längst fram och högst upp..Haha, vilka problem.

Tack i alla fall för en jätte mysig dag.
Kram på er

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack själv gumman de e alltid lika roligt att vara med dig. Ja o skratta fick vi ju igår oxå. Puss o kram mamma

2011-01-30 @ 10:38:47
URL: http://anithamarlenlinnea.blogg.se/
Postat av: marlén

Mamma: Ja det var riktigt mysigt och kul! Får bli fler gånger, men bäst att spara på sig lite pengar innan..Hihi! Puss & kram

2011-01-30 @ 14:34:00
URL: http://anithamarlenlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0