Rubrik?!

Gud va trött jag var förut när Jerry åkte till jobbet.
Blev att sova i ca.2 timmar, efter det så var jag ju lite piggare...ett tag i alla fall!
När jag vaknade så hade jag värk i ljumskarna och höfterna.
Antar att det ska vara så när man är gravid, men va svårt det är för jag har verkligen ingen aning om hur det ska kännas eller varför det känns. Jaja, jag får fråga mina kompisar som fått barn för de lär ju veta mer än mig.
Är som vanligt fullt ös i magen, vilket är skönt för då är ju allt som det ska!
Man ska ju känna sin bebis några gånger varje dag så att det inte blir stilla därinne.

Annars ikväll har jag inte gjort mycket.
Kollat på TV, myst med katterna, ätit lite rån och vindruvor...mmm, smaskens!
Sen har jag gjort lite nytta också och plockat in all tvätt och sen plockat i diskmaskinen så den är klar för morgondagen! Fortfarande lite disk kvar att handdiska men det får jag ta tag i imorn för nu ska jag straxt ha lite pedikyr. Snart får jag be älsklingen att hjälpa mig för blir inte lättare att ta sig ner till fötterna :)

Efter det så får det bli sängen och läsa lite bok.
Inte så mycket kvar att läsa i den boken som jag håller på med nu, men det gör inget för jag har ju fler böcker som väntar på att jag ska börja läsa dom :)

Vad har ni gjort för kul ikväll då?
Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0