Sällskapssjuk

Japp nu ikväll så var jag lite sällskapssjuk så jag åkte hem till mamma & pappa.
Vi satt bara vid teven och gjorde så lite som möjligt..eller ja mamma hon stickade för fullt för hon håller på med en sån där "halsduk" till mig. Fick med den hem idag och den är jätte fin. Tack så jätte mycket mamma!
Mamma och pappa..eller ska man säga mormor och morfar fick sig några kickar från bebisen också för nu ikväll så har det varit full fart på den. Både skönt och mindre skönt, tycker i alla fall att det är skönt att känna att den är aktiv så man vet att det är bra med den därinne. Sen är det ju mindre skönt när den tror att mina revben är fotbollar...Haha! Var skönt att få lite sällskap, är ju några kvällar kvar tills min underbara pojkvän kommer hem.

Imorn så ska jag och tjejerna laga god mat och umgås bara. Dom kommer hit så ska vi stänga in oss här :)
Blir säkert en onyttig kväll..Brukar ju bli så när vi ses, men man ska njuta av livet.

Nu ska jag lägga mig raklång i soffan och strecka ut magen ordentligt så att bebisen får mer plats därinne.
Då borde den ju bli glad eller vad tror ni?
Vad har ni gjort idag föresten?

Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0