Soffläge

Japp nu ligger jag i soffan och bara tar det lugnt.
Blev kvar hos mamma och pappa till elva tiden, skönt med sällskap juh.
Hos mamma och pappa blev det fika och sen tittade vi på TV och bara tog det lugnt.
Sen följde jag med mamma och hämtade Tobbe hos sin tjej, sen fick jag skjuts hem i samma veva.
Skönt slapp jag gå hem och vara orolig för att halka omkull..Inte för det är långt men det kan gå fort.

Nu ska jag sitta här en stund och sen blir det att bege sig till soffan.
Imorn så ska jag ner på stan en sväng och sen är det föräldragrupp för mig och Jerry.
Får se vad vi ska ta upp då..Hoppas vi får reda på datum och tid när vi ska göra besök på BB.
Det ser jag verkligen fram emot.

Nej nu ska jag kolla vidare litegrann.
Ha de så bra & så hörs vi imorn..kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0